söndag 15 november 2020

Garaget / Verkstaden.

 Då har jag alla fall tagit mått på det som ska hem från brädgården, förutom reglar och ytterpanel så blir det skruv och beslag för att få ihop allting. Blir säkert någon justering på den ritning vi skapat, målningen får vänta till i april.

Gäddfiske väntas i veckan och jag tror vi har en testpatrull ute imorgon redan för att reka lite på kanterna, sydlig vind väntas och runt 10+ i luften. Dåligt med löv på träden så det varslar om att fisket kan bli bra kommande vecka.

Covid 19 ökar drastiskt, tänk på att det inte finns några genvägar i det här, jag har bekanta som bor långt bort och som råkat ut för det och inte skoj höra vad dom gått igenom. Alla klarar det ju inte heller så stanna hemma så mkt du kan. Ät inte ute på restaurang undvik afterwork, jag tackat nej till flera fast jag inte jobbar. Gå inte på annat än din egen toalett, handla så mkt det går på nätet så du minskar på butiks springet. Undvik all folksamling.....


Skitfiske / Kjelle

Inga kommentarer: