tisdag 15 september 2009

Tips till repiga Displayer på GPS och Ekolod.

Jag sökte igår hjälp på att få en snyggare display på gpsen som varit repig några år.Janne Å på Team Pisces svarade i min gästbok och jag kan nu säga att Displayen är i kanonskick.Jag använde mig av häxans silverputs som fick ligga på några minuter och som jag sen putsade hårt mot displayen, upprepade det hela 3 gånger och mellan varje gång torr ny trasa och efterputs.
Grymt bra vart det, tänk på det du som har en lite flammig och repig yta på din display.
Janne rekomenderade aoutosol, men i brist på det fick häxans silverputs duga.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej,
Har handlat skyddsfilm, www.NuShield.com

Redan provat Autosol, PERFEKT. Men hoppas att NuShield-filmen skall ge den anti-reflexbehandling som ju Autosol-en tog bort!
Pris ca $30.00 per display direkt. Vet .