Tänk vad livet kan ändras snabbt, jag var i full gång med båten och det vankades provkörning innan vi skulle ut på Understen och laxfisket.
Jag var igång som vanligt med trädgårdsjobb mellan passen med båten och helt plötsligt så tappar jag balansen går omkull, fattar ingenting och känner mig helt ok men sitter ner och vilar innan jag provar igen.
Men det gick inte att komma på fötter igen och snabbt kunde man på Akademiska sjukhuset konstatera att jag fått en stroke. Efter 26 dagars vård och omsorg är jag hemma igen och rehabiliteringen har gått bra och det händer saker nästan varje dag som tar mig framåt.
Gösarna får växa på sig och jag hoppas vara på sjön igen under augusti månad.
Skitfiske / Kjelle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar