tisdag 10 oktober 2023

Lite justeringar på mitt projekt Baklyse på trailern.

Jag har fått göra lite justeringar i bak på trailern där jag monterat dränkbar belysning. vi kan lugnt säga att det är smidigt att slippa ligga på knä både före och efter fisket. Men den breddmarkering jag har som orginal har ju följt med över och den har ju inte klarat vattendoppet så bra så det har blivit dubbeljord och även påverkat bromsljuset nu på slutet.

Bort med breddmarkeringen och vände på fästet så den kommer 6 cm högre upp samt vattensäkrat dom extra par som jag hade liggandes och monterat på dom igen. Så jag hoppas det blir bra nu igen för det var klockrent första 2-3 turerna sen började det knasa vid höger blinkers samt bromsljuset. Test inom kort och skall även öppna dosan samt stickproppen så allt blir testat.

Gädda om några veckor när löven är röda !!!

Skitfiske / Kjelle

Inga kommentarer: