söndag 22 december 2019

Den tidigare bestämda bloggpausen närmar sig !

Tror vi kört bloggen sedan 2005 och det var ju hur häftigt som helst i början, och vi älskade verkligen att blogga fisket vi gjorde. Så har det varit hela tiden att dela med sig av själva fisket och sen jag köpte "flippern" har det handlat mkt om båt och förbättringar etc etc. Det är inte lika hett längre och hungern behöver komma tillbaka lite, det vart bestämt tidigare i höst att en paus är vad som behövs. Det kan komma någon film efter vårt laxfiske i vår som kommer att se lite annorlunda ut än vanligt, men bloggandet får vara nu på ett tag då vi har så mkt annat att sätta händerna på.

På föregående inlägg där jag tog upp detta med Sundsveden och hamnen där, så har det varit enormt med besök på bloggen och på just det inlägget vilket jag tycker var kul. Många har hört av sig vilket var positivt och alla var väldigt enade om det som skrivits i inlägget. Närmare 800 besök har det varit på bloggen kring detta.

Har du funderingar på att bygga en flipper 620 till en "trollingmaskin" ? Hör gärna av dig via mail så ska jag tipsa dig om fördelar/brister på båten från start. Du får många bra tips av mig hur du ska bestycka den med maskin samt rätt propeller etc etc. Du tjänar många tusenlappar att göra rätt från början. Räkna med lite jobb innan du är nöjd men du får en bra fiskekompis.

Skitfiske / Kjelle

Inga kommentarer: